Feedback-ul elevilor la incheierea prezentarilor

Dupa ultima prezentare, cea despre participarea publica, i-am rugat pe elevi sa scrie ce au invatat, ce le-a placut si ce vor aplica.

CE AU INVATAT

  • legea e de partea noastră
  • legea ne ajută dacă știm cum să abordăm problemele
  • să cunoaștem legile
  • să ne informăm noi și pe alții
  • să-i informez pe ceilalți că au dreptul să știe despre deciziile pe care le iau autoritățile
  • tre’ să ne folosim de legile care fac parte din categoria de DREPTURI și LIBERTĂȚI, deci chiar ajută
  • Trebuie să ne cunoaștem adversarii și contraargumentele lor. Nu merge să te duci cu argumente subiective, trebuie să fie foarte bine construite și complet obiective
  • Să căutăm soluții pentru diferite probleme
  • Se poate, trebuie doar să vrei! Trebuie să luptăm pentru dorințele noastre
  • Poți protesta liber (anunțat)
  • Cum să ne organizăm dacă vrem să se schimbe ceva
  • Bucureștiul are mari probleme
  • E datoria tuturor să se implice în schimbările orașului
  • Problemele, majoritatea, țin de etică, nu poți să înveți toată populația cum să se poarte
  • Despre existența CeRe
  • Am invatat care sunt pasii pentru a aplica un proiect de dezvoltare urbana
  • Si eu pot schimba lucrurile ce nu imi convin in orasul meu
  • Hotararile mele ii pot influenta pe ceilalti
  • Protestele pot fi facute legal chiar si fara aprobare
  • Ne putem folosi de anumite legi pentru a pune in aplicare anumite planuri
  • Putem grabi deciziile statului
  • Lucrul in echipa este important
  • Folosirea legilor pentru a pune in aplicare ideile noastre
  • Am aflat multe informatii
  • Am invatat ca trebuie sa fim uniti pentru a invata ceva
  • Am invatat ca trebuie sa iti impui punctul de vedere
  • Avem dreptul la informatii
  • Trebuie sa ne implicam
  • Sa fim mai receptivi
  • Ca poti apela la autoritati pentru rezolvarea unor probleme
  • Am invatat ca fiecare dintre noi putem face ceva pentru orasul in care locuim
  • Am invatat ca le putem cere autoritatilor proiecte si idei ce se pot aplica pentru o viata mai buna
  • Am invatat ca avem dreptul sa protestam impotriva proiectelor si legilor de urbanism care ne afecteaza
  • Lipsa trotuarelor – cum incercam sa rezolvam aceasta problema
  • Cum am putea sa mentinem curatenia strazilor din cartier
  • Importanta orasului
  • Ca orice om din oras poate sa ia initiativa pentru a face ceva
  • Ca suntem cam inapoiati
  • Spirit de echipa
  • Ascultarea opiniilor
  • Gasirea unor solutii viabile pentru confruntarea opiniilor
  • Ce este urbanismul
  • Felul in care sunt afectat de deciziile primariilor
  • Etapele care trebuie sa le urmez pentru a pune in practica un proiect
  • Cui trebuie sa ma adresez pentru proiecte
  • Rezolvarea unor probleme urbanistice
  • Cu organizarea necesara, pot face schimbari in mediul in care traiesc
  • Cum sa protestam eficient
  • Sa lupt pentru a rezolva anumite probleme
  • Cum sa aplicam o idee
  • Cum putem afla informatiile despre diferite proiecte
  • Am aflat si diferitele probleme ale elevilor
  • Sa aplicam planuri de dezvoltare urbana
  • Ce avem nevoie pentru a realiza acest lucru
  • Cum sa formulam o idee
  • ce legi ne ajuta
  • lucruri care au legatura cu protestele
  • ce e un flashmob
  • trebuie sa fim perseverenti
  • sa ne documentam cu informatiile necesare
  • sa ne spunem ideile
  • am invatat ca si oamenii simpli isi pot spune parerile
  • ca daca nu suntem ascultati trebuie sa mai incercam si sa nu ne dam batuti
  • legea in care ma pot informa cu ce doresc
  • mitinguri pentru salvarea anumitor cladiri
  • cum sa completez o cerere de informatii de interes public
  • cum sa ne adresam unor persoane care ar putea sa ne ajute pentru un proiect
  • ce legi ma ajuta
  • am aflat si am inteles ce inseamna CeRe
  • cum putem organiza un flash mob
  • sa prezentam, sa strangem informatii si argumente
  • cum putem organiza un miting
  • daca ma intereseaza ceva sa intreb
  • exista legi care sunt de partea noastra
  • cum sa informez despre un proiect
  • cum sa completez o cerere de informatii de interes public
  • cum sa ne adresam unor persoane care ar putea sa ne ajute pentru infiintarea unui proiect
  • sa fac o petitie
  • sa imi exprim opinii
  • sa fim perseverenti pentru ce propunem in viitor
  • flash mob
  • am invatat de la dumneavoastra sa avem perseverenta sa luptam pentru ceva ce ne dorim intradevar sa facem
  • cum putem organiza un manifest
  • legile ne pot fi prieteni sau dusmani
  • am invatat cum putem organiza un manifest
  • care legi sunt de partea noastra
  • sa ma informez pentru a-mi rezolva problemele
  • legea este de partea noastra si avem dreptul la informatii
  • cum putem lua aprobari pentru un proiect
  • cum putem face un proiect
  • oamenii isi pot spune parerile cu argumente serioase
  • nu trebuie sa ne dam batuti cand avem ceva de realizat
  • orice cetatean isi poate spune parerea
  • mitingurile, protestele pot salva cladirile in proces de demolare

CE VOR APLICA

  • Nu voi mai arunca pe jos
  • Voi încerca să-i fac pe alții/să-i motivez să nu mai arunce gunoaie pe jos (x2)
  • Mă voi informa mai bine
  • Informarea oamenilor
  • Probabil voi folosi acea lege… sper😀
  • O să am în vedere legile
  • O să fiu mai perseverentă
  • Voi încerca să iau atitudine. În fond, mulți suntem „idioți” – avem multe idei, prea puțină acțiune
  • Voi încerca clar să schimb ceva
  • O să am grijă cum discut și cum abordez problema. O să folosesc faza cu argumentele obiective
  • Să facem un blog despre problemele noastre
  • Împărțirea fluturașilor (x2) la concerte
  • Să vorbim cu directoarea despre problemele liceului
  • Voi ajuta comunitatea locală cu problemele ei (liceul de ex).
  • Voi aplica construirea sau realizarea unor proiecte care au scopul de a imbunatati viata urbana
  • Voi fi atent de acum inainte la legile care ma afecteaza in mod direct prin schimbarea peisajului urban
  • Participarea la discutiile din Consiliul Local
  • Cererile de informatii Consilului Local
  • Voi cere informatiile publice la care am dreptul
  • Voi participa mai departe in acest proiect
  • Vom construi, cel mai probabil, un loc pentru biciclete in scoala noastra
  • Ma voi informa cu privire la proiectele in desfasurare
  • Ma voi informa despre anumite proiecte ale Primariei
  • Voi incerca sa ma implic in anumite proiecte, pentru a imbunatati spatiul in care traim
  • Nu o sa ma multumesc cu ce mi se da
  • O sa incerc sa schimb ce nu imi place
  • Daca voi participa vreodata la un astfel de proiect, am sa insist pe – pastrarea spatiilor verzi si – adunarea cainilor vagabonzi
  • Voi sustine crearea parcarii de biciclete
  • Si pastrarea/crearea spatiilor verzi
  • Sa folosim legile ca sa putem grabi deciziile guvernului
  • Ma voi informa despre ceea ce pot schimba in oras
  • Solutii pentru cainii comunitari
  • Ma voi alatura colegilor pentru a realiza ceva
  • Lucrul in echipa
  • voi incerca sa ajut oamenii de pe strada
  • cainii comunitari sa aiba un spatiu in care sa nu atace lumea
  • vom aplica informatiile de la dumneavoastra
  • putem aplica legea 544/2003
  • voi incerca sa incurajez unele persoane sa isi spuna ideile, dorintele etc.
  • aplicarea unor legi pentru un proiect
  • sa avem spatii verzi
  • un forum in care se poate lua o decizie legata de ce o anumita problema
  • fluturasi impartiti tuturor oamenilor
  • pot face proteste
  • voi ajuta oamenii la proteste
  • pot sa informez alti oameni despre ce am invatat
  • daca este nevoie pot face un protest etc.
  • ma voi documenta mult mai mult despre drepturile publice
  • ma voi implica in proteste sau flash moburi cu care sunt de acord
  • ma voi implica in protestele cu care sunt de acord si care ajuta cetateanul
  • voi incerca sa imi imbunatatesc informatiile despre  proiectele care se desfasoara
  • o sa ma documentez mai mult despre situatia pe care vreau sa o rezolv

CE NU LE-A PLACUT

  • Ca s-a terminat
  • Sansele sa imbunatatesc cu succes orasul sunt foarte mici
  • Mai multe imagini, video, audio
  • Sunt prea multe lucruri, etape de parcurs si dureaza mult timp pana cineva din consiliul local, primarie va actiona
  • Ca a durat prea putin
  • ca nu vom pune in practica subiectele vorbite
  • neimplicarea anumitor colegi din clasa in proiect
  • mi-a placut absolut tot ce s-a intamplat astazi
  • colegii galagiosi
  • Vreau practicăăă!
  • Soluția: statul să facă asta
  • N-a fost destul timp să ne exprimăm fiecare nemulțumirile
  • A durat cam prea mult, nu a fost neapărat vina dvs
  • Ar trebui să fie prezentările mai scurte și la obiect
  • Discuțiile despre comunism ale unor copii care nu au trăit atunci
  • Nu-mi convine că nu putem folosi metode vag unorthodox



Leave a comment

Filed under Licee

Leave a Reply

